Problemen met het toevoegen van Gigaset smart camera  

  RSS

Bas-tech
(@bas-tech)
Nieuw lid
Lid geworden: 10 maanden geleden
Berichten: 1
02/01/2019 1:36 pm  

Hallo, sinds kort heb ik een beveiligingssysteem van Gigaset. Over de producten ben ik erg tevreden alleen ik kan momenteel niet de camera van het systeem koppelen. De app van Gigaset Elements geeft het volgende aan:

”de slimme camera moet hard worden hersteld alvorens te beweren wegens veiligheidsredenen. Gelieve je smartphone opnieuw resetten en opnieuw te beginnen met de procedure.”

Wie kan mij hierbij helpen zodat ik mijn camera weer kan gebruiken?

This topic was modified 10 maanden geleden by Robbert

Robbert vond het leuk
Citaat
Bram
 Bram
(@bram)
Moderator
Lid geworden: 10 maanden geleden
Berichten: 2
03/01/2019 1:53 pm  

Hallo Bas-tech,

Heb je al geprobeerd de camera te resetten? Het kan zijn dat deze nog gekoppeld staat aan ander account of een oud account, wanneer dit het geval is kan het zijn dat de camera niet gekoppeld kan worden aan een nieuw account. Aan de zijkant van de camera zie je een klein gaatje zitten, door deze ongeveer 10 seconden in te drukken wordt hij gereset.

Ik hoop dat dit de juiste oplossing voor je probleem is!


Robbert vond het leuk
ReageerCitaat
Robbert
(@robbert)
Admin
Lid geworden: 10 maanden geleden
Berichten: 22
03/01/2019 2:17 pm  

Een reset kan inderdaad de oplossing zijn voor dit probleem. Hoogstwaarschijnlijk heeft Gigaset deze beveiliging ingebouwd om er zeker van te zijn dat de camera met het juiste account gekoppeld wordt. Veel plezier met je Gigaset pakket, wij zijn er ook over te spreken!  👍 

Co-Founder van Smart Brothers en schrijft dagelijks op Smarthomeweb.nl.


ReageerCitaat
Share: