Hallo, sinds kort heb ik een beveiligingssysteem van Gigaset. Over de producten ben ik erg tevreden alleen ik kan momenteel niet de camera van het systeem koppelen. De app van Gigaset Elements geeft het volgende aan:
”de slimme camera moet hard worden hersteld alvorens te beweren wegens veiligheidsredenen. Gelieve je smartphone opnieuw resetten en opnieuw te beginnen met de procedure.”
Wie kan mij hierbij helpen zodat ik mijn camera weer kan gebruiken?
Hallo Bas-tech,
Heb je al geprobeerd de camera te resetten? Het kan zijn dat deze nog gekoppeld staat aan ander account of een oud account, wanneer dit het geval is kan het zijn dat de camera niet gekoppeld kan worden aan een nieuw account. Aan de zijkant van de camera zie je een klein gaatje zitten, door deze ongeveer 10 seconden in te drukken wordt hij gereset.
Ik hoop dat dit de juiste oplossing voor je probleem is!
Een reset kan inderdaad de oplossing zijn voor dit probleem. Hoogstwaarschijnlijk heeft Gigaset deze beveiliging ingebouwd om er zeker van te zijn dat de camera met het juiste account gekoppeld wordt. Veel plezier met je Gigaset pakket, wij zijn er ook over te spreken! 👍
Co-Founder van Smart Brothers en schrijft dagelijks op Smarthomeweb.nl.